ASP Noard

HomeKlanten aan het woordCase studiesASP Noard
  • Bedrijf:
    ASP Noard, sinds 2019 Ctrack klant, levert totaaloplossingen en advies in melktechniek
  • Maakt gebruik van:
    ritregistratie met Keurmerk, locatiebepaling en het rapportagepakket
  • Behaalde resultaten:
    een efficiëntere planning en klanten worden sneller geholpen als er een storing is

Efficiënter plannen en klanten sneller helpen

ASP Noard levert totaaloplossingen en advies in melktechniek voor ambitieuze melkveehouders. Het inzetten van ASP’s kennis en expertise op het gebied van melksystemen, melkwinning en koecomfort heeft veel voordelen voor haar klanten: een beter rendement, meer efficiency en een ergonomisch voordeel.

Melkveehouders helpen om de uitdagingen van deze tijd aan te gaanYvonne IJsebaart

“Met ons ervaren team van ruim 30 vakmensen helpen wij melkveehouders om de uitdagingen van deze tijd aan te gaan,” vertelt planner Yvonne IJsebaart.

“Hun wensen en doelen zijn ons uitgangspunt. ASP Noard staat bekend om haar uitgebreide service. Denk bijvoorbeeld aan advies op maat, periodiek onderhoud en korte communicatielijnen.”

Ritregistratie met Keurmerk

“Net als onze klanten gaan wij voor kwaliteit, ook wat betreft de leveranciers waar wij mee werken,” aldus Yvonne. “Dus toen wij op zoek waren naar fleetmanagement software, waren we heel kritisch. Het eerste belangrijke punt voor ons is ritregistratie met Keurmerk, wat je de zekerheid geeft dat voldaan wordt aan de vereisten van de Belastingdienst. Dat heeft Ctrack.”

Beter plannen dankzij realtime locatiebepaling en routes naspelen

“Verder is realtime locatiebepaling heel belangrijk voor ons, omdat we nauwgezet willen plannen om zoveel mogelijk klanten per dag goed te helpen. Met Ctrack kunnen we precies zien wie waar zit, wat ontzettend handig is bij storingen. Wie daar in de buurt zit, kun je erop af sturen.”

“Het is mooi dat je dat allemaal zo precies kunt zien, waar de monteur staat, bij welke boer, in welke straat. Echt ideaal. Wat ook heel nuttig is, is dat je gereden routes kunt terugkijken. Als er kortere routes blijken te zijn, dan attenderen we daarop. Dat scheelt weer in tijd en kosten.”

Door rapportages snel schakelen en waar nodig ingrijpen

“Ctrack heeft nog meer te bieden,” vervolgt Yvonne. “Zo maken we ook veel gebruik van de rapportagemogelijkheden. Je krijgt de voor jou belangrijkste data automatisch in je mailbox. Daardoor kun je snel schakelen en waar nodig ingrijpen of medewerkers aanspreken.”

“We zijn ook erg te spreken over het persoonlijke contact met Ctrack en het snel inzetbaar zijn van hun servicemonteurs. Toen we van start gingen en de units ingebouwd moesten worden in onze voertuigen, hoefden we zelf nergens achteraan. Onze contactpersoon, de planning en de monteurs regelden alles. Dat maak ik niet vaak mee, zo’n soepele samenwerking.”

“Genoeg redenen om met Ctrack te werken”

“Alles bij elkaar genoeg redenen om met Ctrack te werken. Dat doen we dan ook met plezier en áls er eens iets aan de hand is of als we vragen hebben, dan kun je altijd bij Ctrack’s Helpdesk terecht en krijg je snel antwoord. Kortom, we kijken uit naar een prettige voortzetting van de samenwerking,” besluit Yvonne IJsebaart.

Contactformulier

  • * deze velden zijn verplicht
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.