Belangrijke veranderingen staan ​​te gebeuren met Ctrack - Meer te weten komen.

Ctrack wordt Inseego

HomeCtrack wordt Inseego

Belangrijke veranderingen in ons bedrijf

Per 1 augustus 2022 vervalt de naam “Ctrack” voor ons bedrijf en nemen we dezelfde naam aan als moederbedrijf Inseego. Deze realisatie markeert een spannende nieuwe reis als onderdeel van Inseego’s toonaangevende aanbieding van 5G-intelligent edge.

Door de kracht en innovatie achter Inseego’s 5G-technologie te combineren met meer dan 30 jaar bestaande ervaring in telematica, evolueren we om meer aan te bieden dan alleen telematica en assettracking. 5G biedt nieuwe kansen om bestaande bedrijfsactiviteiten te verbeteren en te verbeteren, in addition to offering new services and solutions.

De service en oplossingen die u vandaag ontvangt, blijven ongewijzigd en de bedrijfsactiviteiten worden gewoon voortgezet. U wordt doorgestuurd naar nieuwe pagina-adressen wanneer die wijzigen en u ontvangt in due course verdere communicatie van ons, dus zorg ervoor dat uw contactgegevens up-to-date zijn.

Om meer te weten te komen, kunt u de veelgestelde vragen hieronder doorbladeren, de Inseego-startpagina bezoeken of contact opnemen met uw lokale team.

Veelgestelde vragen

Waarom is de bedrijfsnaam veranderd?

Het bedrijf maakt sinds 2016 deel uit van Inseego Corp. (Nasdaq: INSG). Als onderdeel van Inseego’s groeistrategie en positie als een 5G-maatschappij zijn er sleutelmarkten die deze focus op 5G mogelijk maken terwijl we blijven innoveren als een industriële leider. De realisatie van deze bedrijfsonderdelen in verschillende regio’s, met name waar we onze telematica- en assettrackingactiviteiten in Europa en Australië hebben, is waar we de naam Ctrack niet meer zullen gebruiken.

Aanvullende informatie is hier beschikbaar: https://www.businesswire.com/news/home/20210803005926/en/Inseego-Completes-Sale-of-Ctrack-South-Africa-Operations

Daarnaast zal de combinatie van deze deskundigheidsgebieden leiden tot een beter aanbod van kansen en oplossingen. Uiteindelijk is het doel om onze klanten en partners wereldwijd een betere ervaring te bieden, of u nu een klein bedrijf heeft en pas enkele maanden bij ons bent, of een groot bedrijf en al meer dan tien jaar bij ons bent.

Zijn er verschillen tussen de producten of software?

De vloot- en/of assetmanagementoplossingen die u vandaag bij ons heeft, blijven zoals ze zijn overeenkomstig uw huidige contract. U kunt kleine verschillen in het bedrijfsbranding en de webadressen opmerken voor dingen als productnamen en logo’s op uw aanmeld- en afmeldschermen, maar er zullen geen wijzigingen in functionaliteit of functies zijn. Er volgen nog meer communicaties over informatie zoals wijzigingen in productnamen – zorg ervoor dat uw contactgegevens en e-mailvoorkeuren up-to-date zijn.

In de toekomst zullen we het aanbod aan oplossingen voor u en uw bedrijf uitbreiden om uw bedrijfsresultaten nog verder te verbeteren.

Gaan de prijzen veranderen?

Nee, de prijzen die in uw huidige contract zijn inbegrepen, zullen niet veranderen omdat onze bedrijfsnaam is.

Zullen mijn inloggegevens veranderen?

Nee, deze blijven hetzelfde, dus hou ze alsjeblieft veilig.

Zal ik met andere verkoop- of ondersteuningsmedewerkers te maken krijgen dan waar ik aan gewend ben?

Al onze huidige consultants, inclusief sales-, support- en andere afdelingen, blijven hetzelfde. Controleer of er nieuwe e-mailadressen zijn voor uw gebruikelijke contacten, want deze zijn recent bijgewerkt, maar we verzekeren u dat er in de tussentijd doorsturingen zijn die ervoor zorgen dat alle telefoongesprekken en e-mails worden ontvangen.

Wanneer onze nieuwe oplossingen worden uitgerold, krijgt u de kans om nieuwe consultants en specialisten in de hele organisatie te ontmoeten die u kunnen adviseren over alle vragen met betrekking tot 5G.

Wie moet ik contacteren als ik meer informatie wens?

Meer informatie zal blijven beschikbaar komen, dus kijk alsjeblieft hier voor meer vragen en antwoorden en houd je inbox in de gaten. Als er ondertussen nog andere dringende vragen zijn, neem dan contact op met je gebruikelijke accountmanager of klantenservicemedewerker in je lokale kantoor.